Postzegelclub IJsselham

De Beitel

De clubmiddagen worden gehouden in het clubgebouw de Beitel Molenstraat 24 te Steenwijk.
Er is ruime parkeerplaats aanwezig bij de Coop!
De eerst volgende clubmiddagen zijn:

18 september : Start met zegelen en veiling (inleveren kavels voor de grote november veiling )
16 oktober : Zegelen; veiling en DVD presentatie.
20 november : Zegelen en grote clubveiling .
18 december : Zegelen; oudejaarsbijeenkomst met bingo en veiling.
15 januari : Zegelen; veiling ; DVD presentatie ( inleveren kavels voor grote veiling in maart).
19 februari : Zegelen; jaarvergadering en veiling.
18 maart : Zegelen; en grote clubveiling.
15 april : Zegelen; veiling en DVD presentatie.
13 mei : Zegelen ; grote veiling .

Het bestuur wenst u een prachtig corona vrij verzameljaar 2023/2024

Verder is er elke clubmiddag (met uitzondering van de grote clubveilingen in maart en november) een kleine veiling met maximaal 50-75 kavels.

De clubmiddagen beginnen om 14.00 uur waar men naar hartenlust kan gaan zegelen, ervaringen uit wisselen en/of gewoon even kan bijpraten. Bij alle veilingmiddagen zowel klein als groot kan men ook terecht in de zaal vanaf 13.00 uur om de kavels te bekijken tot 14.00 uur die die middag worden geveild.
Voor leden die `s middags een keer niet kunnen krijgen de mogelijkheid om `s morgen tussen 10 en 12 uur een schriftelijke bieding te doen met voor hun een max bod .
Wel graag van tevoren aangeven hoe laat tel : 06-53305195

Tevens kan men als lid albums , jaargangen catalogi etc. bestellen met korting bij

Bert Klein
Postzegels en toebehoren.

Telefoon 0522-281754
Email adres; bertklein246@hotmail.com

Graag zien we u op de clubmiddagen.

Het bestuur.
Design & coding by GB