Postzegelclub IJsselham

Mooie verzamelaarsbeurs in De Meenthe

Onze postzegelvereniging IJSSELHAM

Organiseert op 18 november 2023 weer een beurs .
Verder worden er op 16 maart en 16 november 2024 een beurs gehouden .
Een verzamelaars beurs waar onder andere postzegels, munten, bankbiljetten, ansichtkaarten, telefoonkaarten, speldjes, winkelwagen muntjes, paperclips en zelfs boeken van o.a. de streek etc. wordt aangeboden. Tevens is het mogelijk om taxaties van ingebrachte spullen gratis te laten uitvoeren.

Zaterdag 18 november in de "DE MEENTHE", Stationsplein 1, te Steenwijk (tegenover het Trein en Bus station dus ook met trein en bus gemakkelijk te bereiken). Ook is er voldoende parkeergelegenheid.

Van `s morgens 10.00 uur tot `s middags 15.00 uur bent u van harte welkom. prijs entree is 2 euro per persoon kinderen tot 12 jaar gratis.

Voor standhouders er worden tafels en stoelen klaar gezet , huur per meter 4 euro

Voor alle inlichtingen Rieks Jonkman tel 06-53305195

Graag tot 18 november.